Vážení obchodní partneri,                                                                 

v súvislosti s aktualizáciou softvéru pokladníc Euro 50/o Cash, Mini sa vyskytli nasledujúce problémy a chyby:

1. Tlač neodoslaných správ v X-režime

POPIS:
Vytlačená správa neodoslaných dokladov obsahuje doklady, ktoré boli zaslané na server FS, ale boli týmto serverom zamietnuté.

RIEŠENIE:
Softvérové oddelenie pracuje na odstránení tohto problému, aby sa takéto správy zbytočne netlačili.

Problém bude odstránený v aktualizáciách softvéru.

2. Zaseknutie pokladnice pri ONLINE komunikácii s PC

POPIS:
Po zapnutí pokladnice a prvej komunikácii pokladnice s PC pokladnica prestane reagovať.

RIEŠENIE:
K danej chybe dochádza v prípade, že pokladnica bola vypnutá z Hlavného menu.

Tento problém je možné vyriešiť nasledujúcim spôsobom:

a)      Odpojíme pokladnicu od PC

b)      Zapneme pokladnicu

c)      Stlačíme tlačidlo MENU

d)      Stlačíme tlačidlo TL

e)      Pripojíme pokladnicu k PC

3. Pokladnica po aktualizácii hlási po zapnutí pokladnice chybu CHDÚ

POPIS:
Po zapnutí pokladnice po aktualizácii softvéru, pokladnica zobrazí na displeji hlásenie „Chyba CHDÚ, CHDÚ neodpovedá, Vypnite pokladnicu na 10 sek.“

RIEŠENIE:
Ponechať v tomto stave pokladnicu zapnutú aspoň 15 minút. Po tomto čase znova pokladnicu vypneme a zapneme.

V prípade, že ani v tomto prípade sa pokladnica nezapne, pravdepodobne došlo k poškodeniu CHDÚ.

Poškodenie CHDÚ je možné overiť nahratím staršej verzie SW pokladnice ( 1.102.01). Ak sa po nahratí pokladnica zapne, potom je CHDÚ v poriadku a je potrebné opakovať aktualizáciu.

4. Pokladnica sa zapne iba do BOOT režimu

POPIS:
Po aktualizácii softvéru sa pokladnica neustále zapína do BOOT režimu, napriek tomu, že nie je prepojka  XT3.

RIEŠENIE:
K tomuto stavu dochádza v prípade, že nebola správne aktualizovaná aplikácia v pokladnici. Môže k tomu dôjsť, ak bola aktualizácia prerušená počas nahrávania aplikácie do procesora.

Preto je nevyhnutné pri aktualizácii softvéru mať pripojený adaptér, aby k tejto situácii nemohlo dôjsť napr. vybitím batérie.

Pokladnicu vypíname až po zobrazení správy na displeji „Inicializácia OK, Vypnite pokladnicu“.

Ak nastane situácia, že sa pokladnica zapne do BOOT režimu, pokúste sa nahrať staršiu verziu softvéru (1.102.01) a po úspešnom zapnutí a prebehnutí Master resetu, znova aktualizujte pokladnicu na najnovšiu verziu softvéru. V prípade neúspechu je potrebné vymeniť základnú dosku pokladnice.

Servisné oddelenie

ELCOM


Technický integrátor
ELCOM

 

Tel.: +421 51 74 64 252

E-mail: servis@elcom.eu

 

Tel: +421 51 74 64 210
E-mail: info@elcom.eu

Web: www.elcom.eu